Wczytuję dane...
Regulamin

Regulamin

Postanowienia ogólne

  1. Prowadzącym sklep o adresie elektronicznym www.chwilaherbaty.pl jest firma LVherb Sklep Internetowy Wiktor Karczewski ul. dr. Jana Dreckiego, nr 19, Gniewkowo (88-140) NIP: 5562800205, REGON: 523952448.
  2. Kontakt ze sklepem możliwy jest poprzez adres email biuro@chwilaherbaty.pl.
  3. Ceny podane na stronie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
  4. Złożenie zamówienia odbywa się za pomocą formularza dostępnego na stronie Sklepu.
  5. Do każdego zakupu dołączamy potwierdzenie płatności. Klient może wystąpić o wystawienie faktury przy zakupie lub w ciągu 14 dni od daty otrzymania produktu. Koszt wysłania faktury pokrywa Kupujący (nie dotyczy faktur elektronicznych).
  6. W przypadku niedostępności części produktów w zamówieniu, Kupujący zostanie poinformowany o stanie zamówienia. Może wówczas podjąć decyzję o zmianie zamówienia, jego częściowej realizacji bądź anulowaniu. W przypadku braku odpowiedzi Kupującego w ciągu 3 dni, Sklep zastrzega sobie prawo do anulowania zamówienia.

Zwroty i wymiany

  1. Kupujący ma prawo do zwrotu zakupionego towaru w 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny, wysyłając odpowiednie pisemne oświadczenie. Następnie w ciągu kolejnych 14 dni Klient jest zobowiązany wysłać otrzymany towar.
  2. Zwrot możliwy jest tylko w przypadku, gdy zakupiony towar wraz z opakowaniem jest kompletny, nieuszkodzony i nie nosi śladów użytkowania. Zwracany produkt musi być zapakowany w oryginalne i kompletne opakowanie. Niedotrzymanie powyższych warunków jednoznaczne jest z brakiem możliwości zwrócenia towaru.
  3. Koszty przesyłki zwracanego towaru pokrywa Kupujący.
  4. Do zwracanego towaru należy dołączyć potwierdzenie zakupu lub fakturę, jeżeli została wystawiona.
  5. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, o wyborze między wymianą towaru na nowy (taki sam lub podobny) a zwrotem pieniędzy decyduje Klient. W przypadku wymiany towaru na nowy, koszt wysyłki do Kupującego pokrywa Sklep (przesyłka pocztowa ekonomiczna).
  6. Zwrot pieniędzy dokonywany jest za pomocą przelewu bankowego, w ciągu 14 dni od otrzymania przez Sklep zwracanego towaru.
  7. W przypadku zwrotu, cena towaru wraz z kosztami wysyłki do klienta, jest zwracana.
  8. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  9. Dane do zwrotów/wymian/reklamacji: Adresatem jest firma "LVherb Sklep Internetowy Wiktor Karczewski", ul. dr. Jana Dreckiego, nr 19, Gniewkowo (88-140) biuro@chwilaherbaty.pl +48660154983

Gwarancje i reklamacje

  1. W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia przesyłki. Ewentualne uszkodzenia należy niezwłocznie zgłosić pracownikom obecnym przy dostawie. Podstawą reklamacji uszkodzonego podczas transportu towaru jest stwierdzenie uszkodzeń przy osobach dostarczających przesyłkę. Reklamacje towaru z uszkodzeniami mechanicznymi, powstałymi podczas transportu, nie będą rozpatrywane bez wypełnionego protokołu szkody oraz bez fabrycznego opakowania reklamowanego towaru.
  2. Nie udzielamy gwarancji na zakupione towary.
  3. Towar wysłany może nieznacznie różnić się od przedstawionego na zdjęciu.

    Zapis dotyczący terminu rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę:

    1. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji zgłoszonej przez Kupującego w terminie 14 dni od daty otrzymania kompletnego wniosku reklamacyjnego.

    2. Termin rozpatrzenia reklamacji obejmuje czas niezbędny na analizę zgłoszenia, przeprowadzenie ewentualnych badań lub analiz, oraz podjęcie decyzji dotyczącej przyjęcia lub odrzucenia reklamacji.

    3. W przypadku konieczności przedłużenia terminu rozpatrzenia reklamacji z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, Kupujący zostanie niezwłocznie poinformowany o nowym przewidywanym terminie rozpatrzenia reklamacji, wraz z uzasadnieniem opóźnienia.

    4. Sprzedawca podejmuje wszelkie starania, aby skrócić czas rozpatrzenia reklamacji do minimum, zapewniając jednocześnie rzetelne i kompleksowe rozwiązanie zgłoszonych problemów.

Wysyłka i płatności

  1. Formą płatności za produkty jest przelew bankowy na konto Sklepu.
  2. Realizacja zamówienia dokonywana jest w terminie 3 dni po zaksięgowaniu płatności na koncie Sklepu.
  3. Jeżeli płatność nie zostanie dokonana w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia, zamówienie automatycznie zostanie anulowane.
  4. Wysyłki towaru dokonujemy tylko do miejsc na terenie Polski.
  5. Rozliczenia transakcji e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Paynow.
  6. Płatności przyjmowane są wyłącznie w walucie PLN.
  7. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności kartami jest Autopay S.A.
  8. Dostępne formy płatności: Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, Mastercard, MasterCard Electronic, Maestro
  9. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
  2. Złożenie zamówienia równoznaczne jest z akceptacją niniejszego Regulaminu.

”Mastercard